Bursa Emniyet Müdürlüğü Siber Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü 19 Ocak Cuma günü Mihraplı Cami'nde 300 vatandaşa farkındalık eğitimi verdi.
Bursa Emniyet Müdürlüğü Siber Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü, Siberay programı kapsamında farkındalık eğitimleri düzenledi.
Bursa Emniyet Müdürlüğü Siber Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğünce;
19 Ocak Cuma günü Mihraplı Cami'nde 300 vatandaşa;
Dolandırıcılık,
Yasadışı Bahis,
Siber Güvenlik,
Sosyal Medyanın Hayatımıza Etkisi,
Siber Zorbalık Teknoloji Bağımlılığı ve Güvenli İnternet kullanımı hakkında farkındalık eğitimi verdi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2024.01.19 17:19