Bursa Valisi Yakup Canbolat depremin vurduğu Gaziantep'ten bir paylaşım yaptı.
Bursa Valisi Yakup Canbolat ve Alinur Aktaş depremin vurduğu Gaziantep'ten bir paylaşım yaptı.
Yakup Canbolat yaptığı paylaşımda, ''Bursa ekibi olarak Nurdağındayız'' ifadelerini kullandı.
Bursa ekibi olarak Nurdağındayız pic.twitter.com/kAzsT0fXWL
-- Yakup CANBOLAT (@YakupCanbolat) February 10, 2023Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2023.02.10 23:07