Bursa'nın Osmangazi ilçesinden deprem bölgesine gitmek üzere konteynerler yola çıktı.
Osmangazi Belediyesi'nin sosyal medya hesabından yapılan paylaşımda; "Kardeşlerimiz üşümesin yeter ki... Konteynerlarımız deprem bölgesine gidiyor" ifadelerinde bulunuldu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2023.02.11 10:31