Renault fabrikasındaki işçiler bugün 30 dakika iş bırakma eylemi yaptı.
Otomotiv sektöründe toplu sözleşme süreci henüz sonuçlanmadı.
MESS son görüşmelerde zam oranını yüzde 6'dan 8'e yükseltmişti.
Bugün Bursa Renault fabrikasında Türk Metal Sendikası öncülüğünde toplanan işçiler yüzde 8'lik zammı protesto etmek için 30 dakika iş bıraktı.
Geçtiğimiz günlerde TOFAŞ çalışanları da mesaiye girmeyerek zammı protesto etmişti.
Bursa'da işçiler iş bıraktı! Haberini okumak için tıklayınız...
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2020.01.13 17:42