Bursa'nın Orhangazi ilçesinde meydana gelen olayda evinin önünden aracı ile çıkış yapacağı esnada fark etmeden bir köpeğe çarpan esnaf, köpeği apar topar veterinere götürüp gerekli olan tüm tedavisini yaptırdı. Esnaf ''Cuma namazına giderken başıma istemeden böyle bir olay geldi, onu öylece bırakamazdım, namaza gitmeyip daha hayırlısının olacağını düşünerek köpeği veterinere götürdüm, şimdi durumu çok şükür çok iyi'' dedi.
FAİTH MISIR / BURSADA BUGÜN
Olay bugün Cuma saatinde Hürriyet Mahallesi'nde meydana geldi. Alınan bilgilere göre ilçenin sevilen esnaflarından olan Salim Çetinkaya cuma namazına gitmek için evinin önünden aracı ile hareket ettiği esnada farketmeden bir köpeği ezdi. Gelen ses üzerine aracından inen Çetinkaya, yaralanan köpeği apar topar aracına koyup Hürriyet Mahallesi'nde bulunan veterinere götürüp gerekli tedavisi bitene kadar başında bekledi.
''Cuma namazını kaçırdım, ama onu bırakamazdım''
Köpeğin tedavi süresi boyunca yanından ayrılmayan Salim Çetinkaya ''Bir anda aracımla hareket ettiğimde gelen sese inip istemeden köpeği ezdiğimi farkettim, hemen onu aracıma koyup veterinere götürdüm, aslında Cuma namazına gidecektim ama vicdanım el vermedi, onu canı yanıyor bir şekilde orda bırakamazdım, tedavi bitene kadar başında bekledim, belki namazı kaçırdım ama iyi bir dost edindim, onlar bizim sessiz dostlarımız, sadece çarpınca değil onlara her zaman sahip çıkmalıyız'' dedi.
Bursa Bölge, 2024.05.03 16:34