Türkiye genelinde uygulanan üniversite sınavının ikinci etabı bugün gerçekleştirildi.
Bursa'da çoğu aday ilk gün sınava girdiği okulda ikinci oturuma giremezken, ikamet edilen yerden uzak oluşu tepkilere neden oldu.
CEREN SÜMBÜL / BURSADA BUGÜN
Yılda bir kez yapılan Yüksek Öğretim Sınavı'nın (YKS) ikinci oturumu gerçekleştirildi. Bursa'da adayların yerleştirilme şekilleri dikkat çekti.
İLK GÜN GİRİLEN YERLE AYNI DEĞİL
Bursa'da bazı adaylar YKS'nin birinci oturumu olan TYT'ye girdikleri okulda AYT'ye giremedi. Farklı ilçelerde sınava girmek zorunda kalan adaylar isyan etti.
"YILI ERİYEN ÇOK GENÇ VAR"
Sınav yerinden şikayetçi olan bir veli, "Biz üniversite tarafında oturuyoruz. Sınav için Yıldırım'a kadar geldik. Allahtan yetişebildik ama yetişemeyen, yılı eriyen çok genç var" dedi.
Bursa Bölge, 2024.06.09 13:36