Bursa Çelebi Mehmet Mahallesi'nde yapılan çalışmaların bitmesine rağmen yola asfalt dökülmediğine dair şikayetlerin ardından Yıldırım Belediyesi açıklamalarda bulundu. Yıldırım Belediyesi, "Bölgedeki asfalt çalışması BUSKİ tarafından yapılmaktadır ve sorumluluk da BUSKİ'ye aittir. Belediyemizin bir yükümlülüğü bulunmamaktadır" ifadeleri kullanıldı.
MAHMUT VURAL / BURSADA BUGÜN
Şikayetvar üzerinden yapılan bir paylaşımda Bursa'nın Yıldırım ilçesine bağlı Çelebi Mehmet Mahallesi'nde yol çalışmalarının ardından asfalt dökülmedi.
Her yerin toz içinde kaldığını belirten vatandaşlar Yıldırım Belediyesi'ne isyan etti.
Olayın ardan Yıldırım Belediyesi açıklamalarda bulunurken şu ibarelere yer verdi:
"Bölgedeki asfalt çalışması BUSKİ tarafından yapılmaktadır ve sorumluluk da BUSKİ'ye aittir. Belediyemizin bir yükümlülüğü bulunmamaktadır"
Bursa'da vatandaştan Yıldırım Belediyesi'ne çağrı
Bursa Bölge, 2024.08.29 09:35