Bursa tarihinde ilk defa Türkiye Şampiyonası Taekwondo branşında Yıldırım Belediyesi Jimnastik Spor Kulübü olarak 3 madalya birden kazandı. Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz sporcuları sosyal medyadan tebrik etti.
Bursa tarihinde ilk defa Türkiye Şampiyonası Taekwondo branşında Yıldırım Belediyesi Jimnastik Spor Kulübü 3 madalya birden kazandı.
Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz sporcuları hocaları ve emeği geçen herkesi sosyal medyadan tebrik etti.
Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz'ın paylaşımı şu şekilde;
Bursa tarihinde ilk defa Türkiye Şampiyonası Taekwondo branşında Yıldırım Belediyesi Jimnastik Spor Kulübü olarak 3 madalya birden kazandık.
Bizlere bu gururu yaşatan evlatlarımızı ve emeği geçen tüm hocalarımızı yürekten kutluyorum.
Bursa tarihinde ilk defa Türkiye Şampiyonası Taekwondo branşında Yıldırım Belediyesi Jimnastik Spor Kulübü olarak 3 madalya birden kazandık. 🥋🥈🥉🥉
Bizlere bu gururu yaşatan evlatlarımızı ve emeği geçen tüm hocalarımızı yürekten kutluyorum. 👏🏻 pic.twitter.com/3eBuvn1HCj
Bursa Bölge, 2024.07.18 16:41