Bursa'nın Osmangazi ilçesi Altıparmak semti Şahabettinpaşa Mahallesi sakinleri uyuşturucu satıcıları ve uyuşturucu içenler ile başları dertte. Mahallede yaşayanlar can güvenliklerinin olmadığını ifade ederken, konuyla ilgili hareket geçen Bursa Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri konuyla ilgili inceleme başlattı.
CAN SEZER / BURSADA BUGÜN
Bursa'nın Osmangazi ilçesi Altıparmak semti Şahabettinpaşa Mahallesi sakinleri uyuşturucu satıcıları ve uyuşturucu içenler ile başları dertte. Şahıslar çevrede birçok soruna yol açarken mahalle sakinleri tehdit edildiklerini belirterek can güvenliklerinin olmadığını söyledi.
Mahallede bir kuaför dükkanı işleten H.S isimli vatandaş, ''22 senedir bu semtteyim. Son 3 yıldır ne huzurumuz kaldı ne güvenliğimiz. Son zamanlarda ise uyuşturucu satıcıları ve içiciler çevreye, evlere, dükkanlara zarar vermeye başladı. Bu sabah dükkanıma geldiğimde ağaç korumalarına da zarar verdiklerini gördüm. Çoluğumuz çocuğumuz var. Bazı komşularımızın çocukları rahatsızlıklarını dile getirdiği için tehdit de edildiler. Yetkililerin bu soruna bir çözüm bulmalarını istiyoruz'' ifadelerini kullandı.
HAREKETE GEÇİLDİ
Gelişmelerin ardından Bursa Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri H.S isimli vatandaşa hemen ulaşarak konu hakkında detaylı bilgilendirme aldıktan sonra konuyla ilgili inceleme başlatıldığı öğrenildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2023.05.08 20:30