BURSA Büyükşehir Belediyesi tarafından kent meydanı ile terminal arasında yolcu taşıyacak T2 tramvay hattı güzergahında bulunan büyük çoğunluğu akasyadan oluşan yaklaşık 200 ağaç kesildi.
Kent meydanından terminale kadar uzanacak ve 300 milyon liraya mal olacak 9.5 kilometrelik tramvay hattında çalışmalar başladı.
Güzergahta bulunan çoğu akasya olan 200 kadar ağaç kesildi.
Büyükşehir Belediyesi yetkilileri, 2017 yılının sonunda hizmete girmesi planlanan T2 Tramvay hattı inşaatı nedeniyle zorunlu olarak kesilen akasya ağaçlarının yerine yaşça daha olgun ve çeşitlilik arz eden ağaçların dikileceğini söyledi.
Yetkililer, Orman Bölge Müdürlüğü önündeki çınar ağaçlarından taşınma imkanı olanları başka bir yere nakil edileceğini sözlerine ekledi.
AĞAÇLARIN KESİLMESİNE BURSALILAR İSYAN ETTİ!
Terminale gidecek T2 tramvay hattı çalışmaları kapsamında Yalova yolunda yer alan ağaçlar kökünden kesildi. Bursalılar, sosyal medyadan ağaç kesilmesine tepki gösterdi. Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Recep Altepe'ye "Ağaçları kesmeyip, sökerek başka bir yere taşımanız mümkün değil miydi Sayın Başkan?" soruları yönetildi.
BURSA'DA AĞAÇ KATLİAMI HABERİ İÇİN TIKLAYIN!
İŞTE O TEPKİLERDEN BAZILARI!
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2016.03.30 14:21