BUSKİ, Bursa'da su kesintisine gidileceğini bildirdi.
BUSKİ'den yapılan su kesintisi açıklamasında şu ifadelere yer verildi:
"BUSKİ Genel Müdürlüğümüz Kanalizasyon Daire Başkanlığı tarafından yapılacak çalışmalar kapsamında Osmangazi İlçesi Alaşar Mahallesi, Bursa Şehirlerarası Otobüs Terminali ile civarında 20.01.2018-20.02.2018 tarihleri, 08.00-18.00 saatleri arasında zaman zaman arasında su kesintisi yapılacaktır. Tedbirli olunması rica olunur.
BUSKİ Genel Müdürlüğümüz İçmesuyu Daire Başkanlığı tarafından yapılacak çalışmalar kapsamında Osmangazi İlçesi Yunuseli ve Güneştepe Mahalleleri ile civarında 22.01.2018 tarihinde, 08.00-18.00 saatleri arasında su kesintisi yapılacaktır. Tedbirli olunması rica olunur."
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2018.01.19 14:50