BUSKİ, Bursa'nın Osmangazi ilçesinde su kesintisine gidileceğini bildirdi.
BUSKİ'den yapılan su kesintisi açıklamasında şu ifadelere yer verildi:
"Bursa Büyükşehir Belediyesi BUSKİ Genel Müdürlüğü tarafından yapılacak çalışmalar kapsamında, Osmangazi İlçesi Yunuseli ve Güneştepe mahalleleri ile civarında, 2 Ocak Salı günü, 08.00 ile 18.00 saatleri arasında su kesintisi yapılacaktır.
Çalışmaların erken tamamlanması durumunda sular bildirilen zamandan önce verileceğinden vatandaşların tedbirli olmaları gerekmektedir."
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2017.12.29 15:51