BUSKİ, Bursa'nın Yıldırım ve Gürsu ilçelerinde su kesintisine gidileceğini bildirdi.
BUSKİ'den yapılan su kesintisi açıklamasında şu ifadelere yer verildi:
"BUSKİ Genel Müdürlüğümüz İçmesuyu Daire Başkanlığı tarafından yapılacak çalışmalar kapsamında Yıldırım İlçesi İsabey, Demetevler, Şirinevler, Değirmenönü, Karapınar (Ankara Yolu ile 2. Cadde arası) ve Gürsu İlçesi Yenidoğan Mahallesi ile civarında 28.12.2017 Perşembe günü 00.30 - 17.00 saatleri arasında su kesintisi yapılacaktır. Tedbirli olunması rica olunur."
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2017.12.26 17:36