Bursa Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (BUSKİ) tarafından yapılacak altyapı çalışmaları nedeniyle, Yıldırım ve Gürsu ilçelerinde 17 - 18 Mayıs tarihlerinde zaman zaman su kesintisi uygulanacağı belirtildi.
BUSKİ yetkililerinin açıklamasına göre, yapılacak içmesuyu çalışmaları nedeniyle; 17 Mayıs Perşembe (YARIN) ve 18 Mayıs Cuma tarihlerinde, Gürsu İlçesi Yenidoğan, Kurtuluş ve İstiklal mahalleleri ile Yıldırım İlçesi Demetevler ve İsabey Mahallesi'nde 08.00 ile 19.00 saatleri arasında su kesintisi uygulanacağı bildirildi.
Çalışmaların erken tamamlanması durumunda suların daha önce verilebileceğini belirten yetkililer, vatandaşları tedbirli olmaları ve musluklarını kontrollü kullanmaları konusunda uyardı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2012.05.16 16:34