Bursa Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (BUSKİ) tarafından yapılacak altyapı çalışmaları nedeniyle, Osmangazi İlçesi'nde 30 Nisan Pazartesi günü ile 3 Mayıs Perşembe tarihleri arasında zaman zaman su kesintisi uygulanacağı belirtildi.
BUSKİ yetkililerinin açıklamasına göre, Osmangazi İlçesi'nde yapılacak altyapı çalışmaları nedeniyle Osmangazi İlçesi Demirtaş Cumhuriyet Mahallesi'nde 30 Nisan Pazartesi günü ile 3 Mayıs Perşembe tarihlerinde, 08.00 ile 18.00 saatleri arasında su kesintisi uygulanacağı bildirildi.
Çalışmaların erken tamamlanması durumunda suların daha önce verilebileceğini belirten yetkililer, vatandaşları tedbirli olmaları ve musluklarını kontrollü kullanmaları konusunda uyardı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2012.04.27 16:14