BUSKİ Genel Müdürlüğü İçmesuyu Dairesi Başkanlığı tarafından yapılacak çalışmalar kapsamında, Yıldırım İlçesi Millet Mahallesi ve civarında 16/02/2016 - 17/02/2016 tarihlerinde, 08:00-17:00 saatleri arasında su kesintisi yapılacak.
Bursa Yıldırım'da sular kesilecek.
BUSKİ'den yapılan açıklama şöyle:
"BUSKİ Genel Müdürlüğümüz İçmesuyu Dairesi Başkanlığı tarafından yapılacak çalışmalar kapsamında, Yıldırım İlçesi Millet Mahallesi ve civarında 16/02/2016 - 17/02/2016 tarihlerinde, 08:00-17:00 saatleri arasında su kesintisi yapılacaktır. Çalışmanın erken tamamlanması durumunda, şebekeye su belirtilen zamandan daha önce verilebilecektir.Tedbirli olunması rica olunur."
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2016.02.15 11:41