Bursa Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (BUSKİ) tarafından yapılacak çalışmalar kapsamında Yıldırım İlçesi'nde 25 Nisan Perşembe günü su kesintisi uygulanacak.
BUSKİ yetkililerinin yaptığı açıklamaya göre; içmesuyu çalışmaları nedeniyle 25 Nisan Perşembe günü (YARIN) , Yıldırım İlçesi Millet Mahallesi ve civarında, 08.00 ile 19.00 saatleri arasında su kesintisi uygulanacağı belirtildi.
Çalışmaların erken tamamlanması durumunda suların, bildirilen zamandan daha önce verilebileceğini belirten yetkililer, vatandaşları tedbirli olmaları ve musluklarını kontrollü kullanmaları konusunda uyardı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2013.04.24 16:52