Bursa'nın Mustafakemalpaşa ve Osmangazi ilçelerinde su kesintisi uygulanacak.
BUSKİ'den yapılan açıklama şu şekilde: Bursa Büyükşehir Belediyesi BUSKİ Genel Müdürlüğü Kanalizasyon Dairesi Başkanlığı tarafından yapılacak çalışmalar kapsamında Mustafakemalpaşa İlçe merkezinin tamamında 19.04.2022 - 18.05.2022 tarihleri arasında, 10:00-16:00 saatleri ve Osmangazi İlçesi, Güneştepe Mahallesi; Çamlık Caddesi, Meşe Caddesi, Neşet Ertaş Caddesi ve İkinci Kamelya Caddeleri Arasında kalan bölgede ve Yunuseli Mahallesi; Çamlık Caddesi, 2. Karanfil Caddesi, Neşet Ertaş Caddesi devamı (29. Aydın Sokak) ve Kamelya Caddesi arasında kalan bölge ve civarında 19.04.2022 tarihinde 09.00-17:00 saatleri arasında su kesintisi yapılacaktır.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2022.04.18 15:34