Bursa Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (BUSKİ) tarafından yapılacak altyapı çalışmaları nedeniyle, Osmangazi İlçesi'nde 23 Ağustos Perşembe günü 9 saatlik su kesintisi uygulanacağı belirtildi.
BUSKİ yetkililerinin açıklamasına göre, Osmangazi İlçesi Armutköy Mahallesi ve civarında yapılacak altyapı çalışmaları kapsamında, 23 Ağustos Perşembe günü, 08.00 ile 17.00 saatleri arasında 9 saat süreyle su kesintisi uygulanacağı bildirildi.
Çalışmaların erken tamamlanması durumunda suların daha önce verilebileceğini belirten yetkililer, vatandaşları tedbirli olmaları ve musluklarını kontrollü kullanmaları konusunda uyardı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2012.08.17 15:35