Dobruca İçme Suyu Arıtma Tesisleri'ndeki iletim hattında meydana gelen arıza, Yıldırım ve Osmangazi ilçelerini susuz bıraktı. Dün akşam saatlerinde mahallelere tekrar su verileceği açıklanırken, sabah saatlerine kadar su verilmemesi tepkilere neden oldu.
Rabia DENİZ/BURSADABUGUN.COM
Dobruca İçme Suyu Arıtma Tesisleri'ndeki iletim hattındaki çelik boruda meydana gelen yırtılma nedeniyle dün suları kesilen Yıldırım ve Osmangazi'deki bazı mahallelere hala su verilmedi. Büyükşehir Belediyesi'nden yapılan açıklamaya göre, içme suyu arıtma tesislerinin ana yola bitişik kısmındaki bir inşaatın hafriyatının neden olduğu toprak kayması nedeniyle, ana iletim hattındaki çelik boruda yırtılma meydana geldi. Onarım çalışmalarının 20.00'ye kadar tamamlanacağı belirtilirken, bu sabah saatlerine kadar bazı mahallelere su verilmemesi tepkilere neden oldu. Dün gece bazı mahallelere su verilirken, Yıldırım'daki mahalleler susuz kaldı. İki gündür susuz kalan mahalle sakinleri, problemin en kısa sürede çözülmesini istedi.
Çalışmalar kapsamında Osmangazi ve Yıldırım ilçelerinde su kesintisinden etkilenen mahalleler ise şöyle: "Hamzabey, Yahsibey, Demirkapı, Alaattin mahalleleri, Molla Gürani, Tahtakale, İvazpasa, Maksem, Umurbey, Kayhan, Namazgah, Mollaarap, Karamazak, Yenimahalle, Teferruc, İpekcilik, Hacisseyfettin, Siracevizler, Emirsultan, Akçağlayan, Zümrütevler, Temel siteler, Bağlaralti, Fidyekizik, Maltepe mahalleleri, Altıparmak, Kuruçeşme, İntizam, Şehreküstü, Doğanbey, Hacı İlyas, Tuzpazari, Nalbantoğlu, Alacamescit, Davutkadı, Davutdede, Beyazıt, Şükraniye, 152 evler, Ortabağlar, Mimarsinan, Kükürtlü, Maksem, Mollafenari, Muradiye, Pınarbaşı, Dikkaldirim, Demirtaşpaşa, Dobruca, Odunluk, Kavaklı, Kayhan, Kırcaali, Kocanaip, Piremir, Sinandede, Sıracevizler, Selimzade, Şahabettin, Yesilyayla, Yeşil, Zümrütevler, Eğitim, Sakarya, Musababa, Yediselviler"
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2013.07.16 08:54