Bursa'nın Osmangazi İlçesi'nde kentsel dönüşüm kapsamında boşaltılan bir evde hırsızların su borularını çaldığı iddiası mahalle sakinlerini harekete geçirdi. Bir vatandaş sosyal medya hesabından BUSKİ ekiplerinin olaya müdahale etmediğini iddia etti. Ancak, sabahın erken saatlerinde arızalı borunun ekipler tarafından tamir edildiği görüldü.
MEMET CAN YEŞİLBAŞ / BURSADA BUGÜN
Bursa'nın Osmangazi İlçesi'ne bağlı Fatih Mahallesi'nde, kentsel dönüşüm kapsamında bulunan bir evde yaşanan olay, dikkatleri üzerine çekti. Bir vatandaş, su borularının hırsızlar tarafından çalındığını ve suyun boşa aktığını iddia ederek BUSKİ Çağrı Merkezi'ni arayarak acil müdahale talep etti.
Mahalle sakini talebinin karşılık görmediğini iddia etse de sabahın erken saatlerinde arızalı borunun tamir edildiği görüldü.
"İHBAR SAHİBİNE ULAŞILAMIYOR"
Fatih Mahallesi'nde ki su kaçağını fark eden mahalle sakini, BUSKİ Çağrı Merkezi 185'i aradığını ve yetkilinin 'Benim işim değil, kime şikayet ederseniz edin' dediğini öne sürerek duruma acil müdahale edilmesini talep ettiği bir videoyu sosyal medya hesabından paylaştı.
Vatandaşın şikayette bulunduğu konu hakkında yerinde inceleme yaptığımızda arızanın giderildiği, borunun geçici bir süreliğine su israfı oluşturmayacak şekilde tamir edildiği görülüyor. Olay yerinde çalışmalarına devam eden BUSKİ çalışanları, arızalı bölgenin gece vardiyası çalışanları tarafından tamir edildiğini ve ihbarda bulunan vatandaşın numarasına ulaşamadıklarını ifade etti.
Kentsel dönüşüm projesi kapsamında boşaltılan bölge de çok sayıda hırsızlık olayının olduğu ve boş evleri madde bağımlılarının mesken tuttuğu çevredekiler tarafından iddia ediliyor.
Bursa Bölge, 2023.08.03 15:05