Yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgını ile mücadele kapsamında yapılan denetimlerin yetersiz kaldığı Bursa'dan kameralara yansıyan görüntülerle bir kez daha ortaya çıktı. Minibüslerde sosyal mesafesiz bir şekilde yolcu taşımacılığı devam ediyor. Bursa'nın Gürsu ilçesinde bir minibüsün sosyal mesafe kurallarını ihlal ederek ayakta yolcu taşıması vatandaşların tepkisine neden olurken İnegöl'den gelen bir görüntü daha sosyal mesafenin hiçe sayıldığını gözler önüne serdi.
KADRİYE CAZ / BURSADA BUGÜN
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca'nın da ısrarla vurguladığı gibi Bursa, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgınıyla mücadelede sınıfta kalan iller arasında başı çekiyor.
Yapılan denetimlerin yetersizliği, vaka sayılarında büyük artışa yol açıyor.
Bursa, Türkiye'de son dönemde vaka sayısı bakımından en fazla yükselişin yaşandığı illerden biri.
Bursa'nın Gürsu ilçesinin Atatürk caddesinde sosyal mesafe kuralını ihlal ederek ayakta yolcu taşıyan bir minibüs dikkat çekti.
Koronavirüs salgını ile mücadele kapsamında başlatılan denetimlere rağmen minibüslerde sosyal mesafesiz yolcu taşımacılığı devam ediyor. Ortaya çıkan görüntüler "Bu kadar da olmaz" dedirtiyor. Minibüslerin denetlenmesini isteyen vatandaşlar tepkili.
Öte yandan İnegöl'de bir vatandaşın cep telefonuyla kaydettiği görüntü ise otobüste sosyal mesafe kurallarının bir kez daha uygulanmadığını ve salgın tehlikesine aldırmadan balık istifi yolculuk yapıldığını gözler önüne serdi.
Kortukan görüntüler vatandaşların tepkisine neden oldu.
Sağlık Bakanı Koca'nın riskli iller arasında gösterdiği Bursa'da kameralara yansıyan bu görüntüler tehlikenin giderek arttığını kanıtlar nitelikte.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2020.07.10 10:38