BURSA'nın merkez Yıldırım İlçesi'nde, 3 ay önce evlenen 25 yaşındaki Sabutay O, 'Gürültü yapılıyor' şikayeti üzerine gelen polislerin gözü önünde, apartmanın beşinci katındaki dairenin mutfak penceresinden atlayarak yaşamına son verdi.
Olay, dün akşam saatlerinde Merkez Yıldırım İlçesi Namazgah Mahallesi Karıncadere Sokak'ta meydana geldi. İşsiz olduğu öğrenilen Sabutay O, 18 Mart'ta Gülizar O ile evlendi. İş bulamaması nedeniyle psikolojik sorunlar yaşadığı öğrenilen Sabutay O'ın evde yalnız olduğu bir sırada gelen aşırı gürültü üzerine komşuları polise haber verdi. 5 katlı apartmanın en üst katındaki daireye gelen polisler, zili ısrarla çalmalarına rağmen kapı açılmadı. Polisler, içeriden sesi gelen Sabutay O'a bağırarak kapıyı açmasını istedi.
İçerden yanıt veren Sabutay O, kapıyı açamayacak durumda olduğunu söyledi. Polis, bunun üzerine kapıyı kırarak içeri gireceğini bildirdi. Sabutay O'ın kapıyı açmayacağını söylemesine üzerine polisler kapıyı kırarak daireye girdi. Sabutay O, polislerin üzerine mutfaktaki eşyayı atmaya başladı. Elinde bıçak da bulunan O'a polisler "Sakin ol" çağrısında bulundu. Bir anda mutfağa yönelen Sabutay O, açık bulunan pencereden atladı. Beşinci kattan beton zemine çakılan O, olay yerinde yaşamını yitirdi.
O'ın yakınları 3 ay önce evlenen gencin çalışmadığını ve son 2- 3 günden beri psikolojisinin iyice bozulduğunu, kendi kendine garip konuşmalar yaptığını ve gözlerinin kızardığını söyledi.
O'ın cesedi otopsi için Bursa Adli Tıp Kurumu'na kaldırılırken olayla ilgili soruşturmaya başlandı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2014.06.09 11:26