Bursa'da yerel bir kuruyemişçiden şeftalili Çaykur Didi soğuk çay aldığını belirten bir müşteri, içeceğin içinden kurt çıktığını iddia etti.
MERVE DENİZ EKİCİ / BURSADA BUGÜN
Bursa'da bir müşteri, Yıldırım ilçesine bağlı Erikli Mahallesi'nde yerel bir kuruyemişçiden Çaykur Didi aldığını belirtti. Şikayetvar.com'da yer alan paylaşıma göre bir müşteri, kuruyemişçiden aldığı içeceğin içinden kurt çıktığını iddia etti.
Konuyla ilgili şikayetini dile getiren müşteri, "10 Aralık 2024 tarihinde Bursa/Yıldırım Erikli Mahallesi'nde yerel bir kuruyemişçi dükkanından aldığımız 2,5 litre Çaykur Didi şeftalili soğuk çayın içinden kurt çıktı. İnternette araştırdığımızda bu gibi pis sorunların yaşandığını gördük, paylaşmak istedik. Alacak olanların haberi olması dileğiyle" ifadelerine yer verdi.
Bursa Bölge, 2024.12.12 10:53