Orhangazi'de bir site bahçesinde bulunan yaklaşık 9 ağaç site sakinlerinin iddiasına göre site yönetimi tarafından usulsüz bir şekilde kesildi. Aynı sitede oturan bazı vatandaşlar ağaçların kesilmesi olayına tepki göstererek , site yönetimine dava açtı.
FATİH MISIR / BURSADA BUGÜN
Olay Orhangazi'de şahin tepesi bölgesinde bulunan bir site bahçesinde meydana geldi. Site sakinlerinin iddiasına göre sabahın erken saatlerinde dışarıdan gelen gürültüye uyanan vatandaşlar, sitenin bahçesinde bulunan ve bazılarının 10 yaşında olduğu öğrenilen ağaçların kesildiğini gördü.
Vatandaşların tepkisine rağmen site bahçesinde bulunan ağaçların 9 tanesi site yönetiminin kömürlük yapacağı iddiası ile tamamen kesilirken , duruma tepki gösteren bazı site sakinleri ise, yaşanan olay sonrası dışarıdan hizmet verdiği öğrenilen site yönetimine, ağaçların usulsüz ve kanunlara karşı gelinerek kesildiği iddiası ile dava açtı.
''Site Yönetimi ; Herhangi Bir Usulsüz Durum Yok''
Daha sonra konu ile ilgili bir açıklama yapan site yönetimi ise ağaçların kesilmesinde her hangi bir usulsüz durumun olmadığını ve ağaçların , diğer site sakinlerinin rızası ile site yönetimi tarafından alınan yazılı karar sonrası siteye zarar verdiği gerekçesi ile kesildiğini söyledi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2022.12.23 18:01