Bursa'nın merkez Osmangazi ilçesinde bir akaryakıt istasyonunda görevliyi silahla tehdit ederek kasadaki paraları gasbeden kar maskeli 2 şüpheli gözaltına alındı.
İl Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şubesi Gasp Büro Amirliği ekipleri, olaya karışan şüphelilerin M.Ç. (19) ve F.K. (20) olduğunu belirledi.
Ailesiyle vedalaşmak için gelince yakalandı
Olayın ardından Emniyet Müdürlüğü Gasp Büro Amirliği ekipleri, yaptıkları çalışmalar sonucunda araca çalıntı plaka takıldığını tespit etti. Şüphelilerin yurt dışına kaçacağı yönde bilgiye ulaşan ekipler, M.Ç.'nin (19) Kent Meydanı civarında son kez ailesiyle buluşacağı bilgisine ulaştı.
Yapılan operasyonda M.Ç., gözaltına alındı. Diğer şüpheli F.K. (20) ise, Çarşamba bölgesinde yakalandı. 2 şüpheli emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edildi.
13 Ocak'ta, Otomobille Küçükbalıklı Mahallesi Çöplük Kavşağı mevkisinde Fatih Konçak'a ait akaryakıt istasyonuna gelen ve yüzlerinde kar maskeleri bulunan şüpheli 2 kişi, ellerindeki pompalı tüfeği istasyon görevlisi Semih Yıldızarslan'a doğrultup, kasadaki 735 lirayı alarak kaçmıştı.
Polisin takibe aldığı şüphelilerin kullandığı araç, Kayapa Mahallesi yakınlarında 16 NAN 01 plakalı araca çarpmış halde bulunmuş, soyguncular, çevredeki ağaçlık alana girerek gözden kaybolmuştu.
Araçta yapılan incelemede iki pompalı tüfek ve üç fişek ile başka bir araç plakası daha bulunmuştu. Silahlı ve kar maskeli soygun, benzinliğin güvenlik kamerasına yansımıştı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2018.01.15 14:50