Bursa'nın Osmangazi ilçesinde seyir halinde olan bir otomobilin tekerleği koptu.
Olay, Osmangazi İlçesi Kent Meydanı ışıklarında meydana geldi.
Henüz bilinmeyen bir sebeple bir otomobilin seyir halindeyken tekerleği koptu.
Olayı gören sürücüler şoke oldu.
Bursa Bölge, 2024.05.06 21:27