Bursa'da yaklaşık 1 ay önce Hüdavendigar Mahallesi'nde meydana sel felaketinde evleri zarar gören vatandaşlara Bursa Büyükşehir Belediyesi'nden iyi haber geldi.
Büyükşehir Belediye Meclisi, geçtiğimiz ay yaşanan sel afetinde Hüdavendigar Mahallesi'nde evleri zarar gören vatandaşlardan gelen bir talebi de görüştü.
Sel afetinin ardından vatandaşlara eşya yardımında bulunan Büyükşehir Belediyesi, mecliste oybirliğiyle alınan karar sonrası evlerin temizliğinden dolayı normalin üzerindeki su sarfiyatının ücretini de almayacak.
72 haneyi kapsayan karara göre, geçmiş senelerin aynı aylarında harcanan metreküp su kıstas alınacak ve sel sonrası bu metreküpün üzerindeki su sarfiyatı ise faturalandırılmayacak.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2018.06.21 20:30