Bursa'da madde bağımlılarının mekânı haline gelen 12 metruk bina Büyükşehir Belediyesi ekiplerince yıkıldı.
Bursa Büyükşehir Belediyesi, şehrin göbeğinde Şehreküstü bölgesinde bulunan ve madde bağımlılarının mekânı haline gelen binaları 'kamulaştırılarak' teker teker yıkıyor. Son olarak Ebu İshak Mahallesi'nde yer alan, bölge sakinlerinin can ve mal güvenliğini tehdit eden, her türlü suça mekan olan metruk 12 bina, Destek Hizmetleri Daire Başkanlığı ekiplerince yıkıldı.
Büyükşehir Belediyesi'nden yapılan açıklamada, mahalle muhtarlığının talebi üzerine bu tür bir çalışmanın yapıldığı ifade edildi. Şehrin merkezinde bulunan metruk binaların her türlü suça zemin hazırladığı ve madde bağımlıların mekânı hâline geldiği vurgulanan açıklamada, benzer faaliyetlerin tavizsiz süreceği kaydedildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2018.08.14 13:38