Bursa'nın Orhangazi ilçesinde park halinde motosiklet, sürücüsünün USB'den telefonun şarja bağlanması ile bir anda yanmaya başladı. Kısa sürede alev topuna dönen motosiklet tamamen yanarak küle döndü.
FATİH MISIR / BURSADA BUGÜN
Olay Orhangazi ilçesine bağlı Yeniköy Mahallesi yakınlarında meydana geldi.
Alınan bilgilere göre sürücüsü tarafından park halinde iken telefonun şarj etmek için USB kısmına bağlandığı motosiklet, bir anda yanmaya başladı. Sürücünün müdahalesi yetersiz kalınca kısa sürede alevlerin tamamen sardığı motosiklet kullanılmaz hale geldi.
Bursa Bölge, 2024.09.21 13:43