Bursa'da Küçükkumla sahilin'nde bazı kişilerin nargile hazırlığı yaptığı görüldü. Bu durum bazı vatandaşlar tarafından normal karşılanırken bazı vatandaşlar tarafında da oldukça rahatsız edici bulundu.
Bursa'nın Gemlik ilçesinde bulunan Küçükkumla Mahallesi'ndeki sahiller nargile içenlerle dolmaya başladı. Bursa'da son zamanlarda artan orman yangınları sonra görülen bu manzara ise çevre sakinlerini endişelendirdi. Eşi veya çocuklarıyla sahile giden vatandaşlar bu durumun oldukça rahatsız edici olduğunu dile getirdi.
Bursa Bölge, 2024.06.18 11:07