Bursa'da sağlık çalışanları 2-6 Aralık 2024 tarihinde aile hekimliği yönetmeliğine karşı taleplerini tekrarladı.
HABER: MERVE DENİZ EKİCİ / FOTOĞRAF : CEREN SÜMBÜL
Birlik Dayanışma, Bursa Aile Hekimliği Derneği, Bursa Tabip Odası, Genel Sağlık İş, Hekimler Birliği Sendikası, Hekimsen, Sağlık Ve Sosyal Hizmet Emekçileri Sendikası, Aile Hekimliği Yönetmeliği'ne karşı grevlerine devam ederken Grev Parkı'nda basın açıklaması gerçekleştirdi.
Bursa Tabip Odası Başkanı Kadir Binbaş basın açıklamasını gerçekleştirdi. Binbaş, greve katılımın bu sefer yüzde 70 olduğunu belirterek, "Eziyet yönetmeliğine karşı yine bir grevdeyiz. Her seferinde basın açıklaması yaptık. Yüzde 70 katılımla en uzun eylemi yapmış bulunuyoruz. Bu başarı yönetmeliğin güvensizliğinden kaynaklıdır. Yeni kaoslara yol açacağı, hekim ve aile sağlığı çalışanların maddi olarak sorunlar yaşayacağı için eylem yapıyoruz. Eğer yönetmelikte ısrarcı olunursa grevlerimiz ve açıklamalarımıza da devam edeceğiz. Bakanlığın bizlerle diyalog halinde bu yönetmeliğin düzeltilmesini ve hak gasplarının ortadan kalkmasını istiyoruz" dedi. Binbaş, basın ve halkımızın verdiği desteklerden dolayı mutlu olduklarını dile getirdi.
Bursa Bölge, 2024.12.06 12:57