İnegöl ilçesi Devlet Hastanesi'nin psikiyatri servisinde kendisiyle yeterince ilgilenilmediğini öne sürerek bıçak tehdidiyle psikoloğu rehin alan hasta, polis tarafından ikna edildi.
Alınan bilgiye göre, dün İnegöl Devlet Hastanesi'nin psikiyatri servisinde muayene edilen Salih A. (24), bu sabah yeniden bu bölüme geldi. Servis odasına giren Salih A, muayenesinde kendisiyle yeterince ilgilenilmediğini savunarak Psikolog Kadir Çağıl Doğan'ı bıçak tehdidiyle rehin aldı. Olayın bildirilmesi üzerine hastaneye polis ekipleri sevk edildi. İlçe Emniyet Müdürü Şükrü Kaplan da Salih A'yı ikna etmeye çalıştı.
Kaplan'ın 1,5 saat süren çabalarının ardından Salih A'nın nişanlısı hastaneye çağrıldı. Bu kişi, nişanlısını odaya alıp Psikolog Doğan'ı bıraktı.
Elindeki bıçağı Kaplan'a teslim eden Salih A, bir süre nişanlısıyla konuştuktan sonra polise teslim oldu. Gözaltına alınan Salih A, polis merkezine götürüldü.
Psikolog Doğan'ın başka bir kente atandığı ve İnegöl Devlet Hastanesi'ndeki görevinin 14 Ağustos'ta sona ereceği öğrenildi.
Doktoru rehin alan saldırgan adliyede
İnegöl Devlet Hastanesi psikiyatri bölümünde Psikolog Kadir Çağıl Doğan'ı bıçakla rehin alan ve ikna çabalarının ardından teslim olan Salih A. emniyetteki sorgusunun ardından adliyeye sevk edildi.
Adliyeye çıkarıldığı sırada kendisini görüntüleyen basın mensuplarına tepki gösteren Salih A. olayla ilgili ise konuşmadı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2015.08.11 12:18