Bursa'nın Osmangazi ilçesinde 1 aydır kaldırıma park edili olduğu öğrenilen araç yayaların yolunu engelliyor.
İREM ERBAŞ / BURSADA BUGÜN
Bursa'da kaldırımlarda, yaya yollarında park edilen araçların sonu gelmiyor. Vatandaşlar bu duruma bir çözüm istiyor.
İhbar hattımıza gelen bilgilere göre; Bursa'nın Osmangazi ilçesi Demirtaş Cumhuriyet mahallesi 1211. Sokak girişinde kaldırıma park edilmiş aracın yaya yolunu engellediği görülüyor.
Edinilen bilgiler doğrultusunda aracın 1 aydır bu konumda park edili olduğu öğrenildi. Vatandaşlar bu durumdan şikayetçi olduklarını dile getirdi.
Bursa Bölge, 2024.02.29 08:16