Pandemi süreciyle birlikte havaların da ısınmasıyla evlerimizde çok sıkıldık, kendimizi dışarı atmak istiyoruz. Ancak risk hala devam ettiği için kalabalık ortamlara girmek, dışarıda vakit geçirmek güvenli değil. İşte Bursa'da doğayla baş başa kalabileceğimiz, henüz pek kimsenin keşfetmediği o yerlerden biri de Harmancık'ta Gölcük Mahallesi'nde bulunan, Harmancık deresi... Derede elle balık tutmak da mümkün!
EZGİ KAYI / BURSADA BUGÜN
Harmancık'ta Gölcük Mahallesi'nde bulunan dere kenarı, derenin serin suyuyla, insanlardan uzak olmasıyla ve burada bulunan büyük çınar ağacının gölgesinde piknik yapma imkanı sağlamasıyla, daha çok Harmancıklıların gözdesi olsa da diğer vatandaşlar tarafından da keşfedilmeye başlandı.
Burası henüz pek bilinmemesi ve çok ziyaretçisi olmaması sebebiyle, koronavirüs günlerinde vakit geçirmek ve doğayla baş başa kalabilmek için oldukça uygun bir lokasyon.
"BURADA DİNLENDİĞİMİ HİSSEDİYORUM"
Fırsat buldukça Harmancık'taki bu dere kenarını ziyaret ettiğini ifade eden piknikçiler, "Hem piknik yapalım, hem gezelim diye geldik. Ben 5-6 senedir fırsat buldukça buraya geliyorum. Temiz hava alıyorum, dinlenmek için çok güzel bir yer, sabaha kadar çalıştım buraya gelene kadar uykum vardı, geldiğim gibi uykum açıldı. Dinlendiğimi hissediyorum" dedi.
DEREDEN ELLE BALIK TUTUYORLAR
Burayı yeni keşfettiğini ifade eden bir diğer piknikçi ise "Bursa merkezden geliyoruz, burayı doğayla iç içe olduğu için çok seviyoruz. Dereden balığımızı elle tutuyoruz, olta bile kullanmıyoruz, kendimize kadar tutup burada tava yapıyoruz, keyifli vakit geçirdiğimiz en güzel yerlerden biri" diyerek şehir merkezindeki sıcak havanın aksine buradaki serinliğin tadını çıkarmaya devam etti.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2020.07.20 08:49