Bursa'da 2 kişi otomobilin bagajında yolculuk yapınca görenlere 'yok artık' dedirtti. Mudanya karayolunda yapılan yolculuk kameralara saniye saniye yansıdı.
HABER MERKEZİ/BURSADABUGUN.COM
Bursa Mudanya karayolunda tehlikeli yolculuk görenleri şaşkına çevirdi.
Hayatlarını hiçe saydılar
Aracın bagajı kısmına açık bir şekilde oturan iki kişi hayatını hiçe sayması ise yok artık dedirtti. Yaşanan bu ilginç anlar ise karayolunda ilerleyen başka bir sürücü tarafından cep telefonu ile saniye saniye kaydedildi. Kameraya yansıyan görüntülerde aracın bagajında oturan 2 kişinin yolculuk yaptığı görülüyor.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2019.06.06 21:58