Bursa'nın İnegöl ilçesinde bir genç kız bindiği halk otobüsünde rahatsızlanınca, otobüs şoförü tarafından hastaneye götürüldü.
Alanyurttan İnegöl'e gelen Nail Doyan idaresindeki 16 M 06008 plakalı özel halk otobüsünün aldığı yolculardan biri fenalaştı.
Sürücü, fenalaşan genç kızı, güzergahını değiştirerek Devlet Hastanesi'ne götürdü. Sürücünün örnek davranışı yolcular tarafından takdir topladı.
Öte yandan yaşanan o anlar ise otobüsün güvenlik kamerasına saniye saniye yandı.
Genç kızın durumunun iyi olduğu öğrenildi. Sürücü daha sonra yoluna devam etti.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2019.09.09 16:25