Bursa Orman Bölge Müdürlüğü sosyal medya hesabından ormanlara giriş yasaklarının sona ermesi ile birlikte haftasonu piknikçilerinin ormanlarda bıraktığı çöpleri paylaştı.
Bursa Orman Bölge Müdürlüğü sosyal medya paylaşımı ise şöyle;
"Ormanlara giriş yasaklarının sona ermesi ile birlikte haftasonu piknikçilerinin ormanlarımızda bıraktığı çöpler, hoş olmayan görüntülere sahne oluyor. Mustafakemalpaşa yangın ekiplerimiz, piknikçilerin bıraktığı çöpleri topladılar Ormanda sadece ayak izimizi bırakalım" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2023.10.23 14:13