Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, kamuda tasarruf önlemleri kapsamında mal müdürlüklerinin büyük bölümünün kapatılacağını bildirmişti. Kapatılmasına karar verilen 300 mal müdürlüğünden Bursa'nın Orhangazi ilçesinde bulunan mal müdürlüğü bugün son kez hizmet verdi. Orhangazili vatandaşlar yeni hafta itibariyle bundan böyle mal müdürlüğü işlemlerini Bursa'dan takip edecek.
FATİH MISIR / BURSADA BUGÜN
Geçtiğimiz Mayıs ayında Hazine ve Maliye bakanı Mehmet Şimşek tarafından Türkiye genelinde hizmet veren 300 mal müdürlüğünün tasarruf tedbirleri kapsamında kapatılacağını bildirilmesinin ardından süreçte sona gelindi ve yayınlanan genelge 1 temmuz itibariyle bu karar uygulamaya konuldu.
Orhangazi ilçesinde ise Hükümet konağında yıllardır hizmet veren 8 personelli Mal müdürlüğü birimi için verilen kapatılma kararı sonrasında müdürlük bugün son mesaisini bugün yaptı.
Orhangazili vatandaşlar Mal müdürlüğünde olacak olan işlemlerini bundan böyle Pazartesi günü itibariyle Bursa merkezden takip edecek.
Bursa Bölge, 2024.06.28 20:49