Bursa Ticaret Borsası (BTB) tarafından organize edilen bölge genel sekreterler toplantısı Bursa'da yapıldı.
Güney Marmara Bölgesi'ndeki il ve ilçelerden toplam on yedi oda ve borsa genel sekreterinin katıldığı toplantı, BTB Meclis Başkanı Mehmet Aydın ve BTB Genel Sekreteri Fehmi Yıldız'ın ev sahipliğinde gerçekleştirildi.
Bölge Oda ve Borsa Genel Sekreterleri toplantısının açılışında konuşan Bursa Ticaret Borsası Meclis Başkanı Mehmet Aydın, "Odalarımız ile Borsalarımız sizlerle birlikte ve sizlerin doğru yönetimlerinizle ayakta duruyor. Bizler burada karar verme ve denetim merci olarak bulunuyoruz. Oda ve borsaların yönetimsel anlamdaki pek çok işyükü sizlerin üstünde ve aslında bu ağır bir sorumluluktur. Birbirinizle bilgiyi paylaştığınız sürece bütün sıkıntıları aşmış oluruz. Bu toplantılarınızın devamını ve daha sık bir araya gelmenizi diliyorum" diye konuştu.
BTB Genel Sekreteri Fehmi Yıldız, bu toplantıların önemini vurgularken "Bugün BTB'de bir ilki gerçekleştirdik. Bu toplantılarda Genel Sekreterler olarak kendi aramızdaki bilgi birikimi ve tecrübe paylaşımı, kurumlarımıza önemli katkılar sağlıyor. En ufak bilgi aktarımı bile gözden kaçan ufak bir hatanın telafi edilmesine vesile oluyor. Bugün geniş çaplı bir katılım gerçekleşti. Sizleri Bursa Ticaret Borsası'nda ağırlamaktan çok memnunuz" dedi.
Organizasyondan dolayı duydukları memnuniyeti dile getiren konuk Oda ve Borsa genel sekreterleri de, Bursa Ticaret Borsası'nın ev sahipliğinde ilk defa gerçekleştirilen bu programın genel sekreterler arasındaki birlik ve beraberliği daha da pekiştirdiğini belirttiler.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2013.11.22 11:13