BURSA 1'inci Amatör Küme'de Orhangazi'de oynanan Hürspor-Orhangazispor mücadelesi, olaylı sona erdi.
Karşılaşma oynanırken hakem Hürspor lehine önce penaltı verdi, yardımcı hakemin uyarısıyla penaltıyı iptal edince saha içindeki tansiyon artı. Mücadelenin bitiminde ise tartışma yaşanaya başlanınca polis, hem taraftar, hem de futbolculara müdahale etti, bu arada biber gazı kullandı.
Bu yüzden futbolcularla birlikte taraftarlar da gazdan etkilendi. Olaylar, daha fazla büyümeden sonra erdi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.04.01 12:02