Bursa'da ortaokul öğretmenleri, evlerinde çektikleri kliple 23 Nisan coşkusunu, öğrencilere yaşatmaya çalıştı.
Merkez Osmangazi ilçesindeki Sabiha Köstem Ortaokulu öğretmenleri 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı'nın 100'üncü yılında koronavirüs nedeniyle evde kalan öğrencileri için klip çekti.
Söz ve müziği Okul Müdür Yardımcısı Hasan Kaçar'a ait olan '100 yıllık şarkı 23 Nisan' isimli şarkıyı okulun müzik öğretmeni Nesrin Erol Bahtiyar seslendirirken, diğer öğretmenler evlerinde çocukları ile beraber bayraklarla 23 Nisan coşkusunu, öğrencilere hissettirmeye çalıştı.
Şarkının sözleri ise şöyle:
23 Nisan geldi, çocukların bayramı
Okulda yokuz diye, unutmayız onları
Bu bayram 100 yaşına basıyor meclisimiz
Atamızdan armağan, kutluyor milletimiz
Egemenlik, kayıtsız, şartsız bize verildi
Ankara'da bir millet, kurtuluşa dirildi
Bu bayram 100 yaşına basıyor meclisimiz
Atamızdan armağan, kutluyor milletimiz
Belki tutuşamayız, bugünlerde el ele
Eba'yla bağlanırız, evlerden gönüllere
Bu bayram 100 yaşına basıyor meclisimiz
Atamızdan armağan, kutluyor milletimiz
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2020.04.22 11:57