Bursa'nın Orhangazi ilçesinde, oğlunun doğum gününde karısı tarafından öldürülen adamın cenazesi otopsi için Adli Tıp Kurumu'na kaldırıldı.
Olay, bu sabah Arapzade Mahallesi'nde meydana geldi. Küçük oğlu F.G'nin yaş günü olduğu için, ayrı yaşadığı kocası Erdoğan G'nin evine gelen 2 çocuk annesi Birgül G, tartışma çıkınca sinir krizi geçirdi.
Bir börekçide çalışan öfkeli kadın, çantasından çıkarttığı tabancayla, 9 yaşındaki oğlu F.G'nin gözleri önünde kocasına 5 el ateş etti.
Ağır yaralanan talihsiz koca, ambulansla hastaneye kaldırılmasına rağmen kurtarılamadı.
Erdoğan G.'nin cesedi, Orhangazi Belediyesi'ne ait cenaze aracıyla Adli Tıp Kurumu'na getirildi. Burada yapılacak otopsinin ardından cenaze aileye teslim edilecek.
Birgül Günar, polisteki ilk ifadesinde doğum günü olan 9 yaşındaki oğlunu alıp gezdirmek için eve geldiğini söyledi.
Günar, "Şiddetli geçimsizlik nedeniyle bir süredir Erdoğan'dan ayrı yaşıyorum. Kardeşlerimin yanına yerleştim. Onların işyerinde çalışıyorum. Bugün küçük oğlumun doğum günüydü. Amacım; anne olarak oğlumu özel gününde gezdirmek, onunla birlikte olmaktı. Erdoğan, buna izin vermeyince aramızda tartışma çıktı. Sonrasında olanlar oldu" dediği öğrenildi. Birgül Günar'ın sorgusu devam ederken, çiftin 18 yaşındaki diğer oğullarının cinayet anında evde bulunmadığı belirtildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2017.11.16 14:38