Nilüfer Belediyesi ile TÜM BEL-SEN toplu iş sözleşmesi imzaladı. Nilüfer Belediye Başkanı Şadi Özdemir, sosyal medyadan yaptığı paylaşımla emeğin ve mücadelenin yanında olduğunu söyledi.
Nilüfer Belediyesi, seçimlerden bu yana çalışmalarına hız kesmeden devam ediyor.
Bu kapsamda Nilüfer Belediyesi ileTÜM BEL-SEN toplu iş sözleşmesi imzaladı.
Sözleşmenin imzalandığını sosyal medya hesaplarından duyuran Nilüfer Belediye Başkanı Şadi Özdemir, "TÜM BEL-SEN Bursa Şubesi ile yeni bir toplu sözleşme imzaladık. Hayatım boyunca emeğin ve emek mücadelesinin yanında oldum. Koşullarımız el verdikçe de çalışanlarımızın imkanlarını iyileştirmeye devam edeceğiz" ifadelerini kullandı.
Bursa Bölge, 2024.06.28 16:52