Bursa Valiliği tarafından Nevruz Bayramı etkinliği düzenlendi.
MAHMUT VURAL - MERVE DENİZ EKİCİ / BURSADA BUGÜN
Bursa Valiliği tarafından düzenlenen Nevruz Bayramı etkinliği gerçekleştirildi.
Yapılan etkinliğe Bursa Vali Yardımcısı Rıza Gençoğlu ve çok sayıda vatandaş katıldı.
Açılış konularını yapan Bursa Vali Yardımcısı Rıza Gençoğlu kısa bir konuşma yaptı. Gençoğlu, etkinliğe katılanlara teşekkür ederken herkesin Nevruz Bayramını kutladı.
Etkinlik ilk olarak Atatürk Anıtına çelenk konulmasıyla başladı. Ardından her Nevruz Bayramı bir gelenek haline gelen semenni sunuldu.
Daha sonra Cumhuriyet Caddesi'nde yer alan Ertuğrul Bey Meydanı'na geçildi. Burada Mehter takımı konser verirken demir dövme ve geleneksel ateşten atlama gerçekleştirildi.
Bursa Bölge, 2024.03.21 13:29