Bursa'nın merkez ve ilçelerinde görev yapan Muhtarlar, postacılar tarafından adreslerinde bulunmayan vatandaşlara ait tebligatların Muhtarlıklara bırakıldığını ve bırakılan tebligat sayılarının her geçen gün arttığına dikkat çekerek olası bir tarih geçmesi sorunu yaşamamaları için vatandaşları Muhtarlıkları ziyaret etmeleri konusunda uyardılar.
Son zamanlarda postane dağıtım görevlileri tarafından adreslere götürülen tebligatlar vatandaşların adreslerinde bulunamaması nedeniyle Muhtarlıklara bırakılıyor, ancak günden güne masalarında çok sayıda tebligat biriktiğini söyleyen Muhtarlar vatandaşların bu konuda kendileri ile iletişime geçmelerini talep ediyorlar.
Konu ile ilgili vatandaşlara çağrıda bulunan Orhangazi Muhtarlar Derneği Başkanı ve Muradiye Mahallesi muhtarı Kadri Ergen yaptığı açıklamada '' Muhtarlara posta görevlisi tarafından gün onlarca tebligat geliyor, bunun sebebi postane dağıtım görevlisi tebligat sahibi vatandaşları çoğu zaman adreslerinde bulamıyor ve günün sonunda derneğimize onlarca tebligat bırakılıyor, çeşitli kurumlardan tebligat bekleyen vatandaşlarımız muhtarlar derneğine gelerek mahalle muhtarından tebligat sorgulaması yapmaları gerekmektedir. Aksi takdirde muhatap söz konusu vatandaşlarımız zamanı geçen tebligatlardan dolayı sıkıntıya düşebilirler, bu yüzden vatandaşlarımızı tebligatlarını almaları için muhtarlarlıklara bekliyoruz" dedi.
Bursa Bölge, 2024.06.22 01:36