İnegöl ilçesinde motosikleti tek teker üzerinde kullanan gençler kameraya yansıdı.
Bursa'nın İnegöl ilçesinde motosikleti tek teker üzerinde kullanan gençler amatör kameraya saniye saniye yansıdı.
Olay, Hamidiye Mahallesi Park Caddesi üzerinde meydana geldi. Plakası belirlenemeyen motosiklet sürücüsü, ön lastiğini kaldırıp ilerlemeye başladı.
Kaynak: IHA
Bursa Bölge, 2024.02.08 13:11