Bursa'nın Yıldırım ilçesinde tek teker üzerinde seyir eden motosiklet sürücüsü, tehlikeli bir yolculuk yaptı. Cep telefonu kamerasıyla kaydedilen görüntülerde sürücünün hem kendini hem de vatandaşları tehlikeye attığı görülüyor.
ELİF BAYRIK / BURSADA BUGÜN
Bursa'da motosiklet sürücüsü hem kendi canını hem de vatandaşların canını hiçe saydı.
İhbar hattımıza gelen bilgiye göre; Yıldırım ilçesi Gökdere Mahallesi'nde, tek teker üzerinde seyir eden motosiklet sürücüsü, tehlikeli bir yolculuk yaptı.
O anların fotoğrafını çeken bir vatandaş, "Motorcu milletin hayatıyla oynuyor" diyerek tepki gösterdi.
Bursa Bölge, 2023.12.12 18:32