Bursa Osmangazi Belediyesi tarafından bu yıl ilki düzenlenen 10-11-12 yaş grubu 'Yüzme Teşvik Yarışları', İstanbul, Yalova, Gemlik ve Bursa'dan 120 sporcunun katılımı ile gerçekleşti.
Osmangazi Belediyesi Demirtaş Yüzme Havuzu'nda 9 takımın katıldığı müsabakalarda minikler kıyasıya mücadeleye sahne oldu. Sabah ve akşam yapılan yarışlar sonunda, erkekler ve kızlarda Osmangazi Belediyespor takım halinde birinci oldu. Yarışlarda Yıldırım Belediyespor ikinci olurken, Bursa Olimpik Sporlar ise üçüncülüğü elde etti.
Müsabakalar sonunda ilk dörde giren sporculara; Osmangazi Belediye Başkan Yardımcısı Kenan Akan, Osmangazi Belediye Meclis Üyesi Nizamettin Kayar, Osmangazi Belediyesi İşletmeler Müdürü Tamer Balaban ve Osmangazi Belediyespor Asbaşkanı Cihat Yusufoğlu'nun katılımıyla madalyaları verilirken, tüm katılımcılara katılım sertifikası takdim edildi.
'Milli Sporcular Yetişecek'
İlkinin Osmangazi Demirtaş Yüzme Havuzu'nda yapıldığı 'teşvik yarışlarının' milli sporcular yetiştirmeye de teşvik olacağını ifade eden Osmangazi Belediye Başkanı Mustafa Dündar, "Teşvik yarışlarına katılım gösteren tüm sporcularımızı gönülden tebrik ediyorum. Osmangazi Belediye tesislerinde yapılan bu yarışları, hem bölgesel hem de Türkiye çapına yaymak yüzme sporuna ciddi katkılar sağlayacaktır" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2017.02.28 11:12