FETÖ'nün darbe girişiminin ardından Türkiye genelinde olduğu gibi Bursa'da da demokrasiye sahip çıkmak için vatandaşlar meydanları doldurmaya devam ediyor. Bursalılar bugün saat 19.00'dan itibaren sabaha kadar metroyu ücretsiz olarak kullanabilecek.
Açıklama, Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Recep Altepe'den geldi.
Altepe, "Milletimizin cesareti ve kahramanlığıyla kazanılan demokrasi ve milli irade zaferi için Şehreküstü demokrasi meydanında toplanıyoruz. Halkımızın ulaşımını kolaylaştırmak için metro bugün saat 19:00'dan itibaren sabaha kadar ücretsiz olarak halkımıza hizmet verecek" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2016.07.18 16:35